a

onsdag, november 01, 2006

Inget fuffens på gång!

Såg till min stora förargelse att ombudsmannaspionen Anna antyder att Lisa och jag har något fuffens på gång (den 16 oktober). Ha! Vilket påhopp! Som vanligt ska man inte tro på allt man läser, det är bara påhitt och fantasi. Hon påstår att vi planerar festen till distriktsårskonferensen, men hon vet inte vad hon pratar om. Det vi gjorde var i själva verket att granska borgarnas politik för att försämra a-kassan. Det är klart att det blir livliga diskussioner då!

Anna, vi tycker att du ska sluta lägga näsan i blöt och föreslår att du ägnar dig åt något annat, t.ex det här. Vi hoppas att vi i fortsättningen ska kunna planera a-kassan i fred.

Anders Persson

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bifall!

1:40 em  
Anonymous Anonym said...

Amen!

2:38 em  
Anonymous Anonym said...

Vad är det här för konspiration mot en hårt arbetande ombudsman som försöker avslöja hemlighetsmakeri? Jag är fortfarande övertygad om att det är en fest de två distriktsstyrelseledamöterna planerar. Kom ihåg från vem ni hörde det först!

Och Soduku? Det är kurser och kampanjer som propsar på att bli planerade, tjuganlotter som vill skickas ut till prenumeranter och nya medlemmar som vill bli kontaktade. Tycker verkligen Anders, Lisa och Simon att jag ska lösa Soduku då? Tror inte det va ;)

3:18 em  
Blogger Jonna said...

Hej Anna, Vilket otroligt roligt sammanträffande att jag är hemma precis den helgen som ni har tvåan:).. jag kommer självklart mer än gärna en sväng!! kraaam! (tack för det lilla brevet i protokollkuvertet;)

8:20 em  
Anonymous Anonym said...

Okej, kanske inte just sudoku men det kan inte vara hälsosamt för en ombudsman att vara så nyfiken... även fast det är hennes uppgift att känna till allt skvaller i distriktet.. ;)

Ha så mysigt på Bommers och njut av maten!=)

8:52 em  

Skicka en kommentar

<< Home